martes, 11 de mayo de 2010

hurt







Hurt - Nine Inch Nails


I hurt myself today / Me he dañado hoy

To see if I still feel / Para ver si todavia siento

I focus on the pain / Me concentro en el dolor

The only thing that's real / La unica cosa que es real




The needle tears a hole / La aguja rasga un agujero

The old familiar sting / La vieja picadura familiar

I try to kill it all away / Intento matarlo a lo lejos

But I remember everything / Pero recuerdo todo



What have I become / En que me he convertido

My sweetest friend? / Mi dulce amigo?

Everyone I know / Cada uno, yo sé

Goes away in the end /  Se van lejos al final


 You could have it all / Tu podrías tenerlo todo

My empire of dirt / Mi imperio de la suciedad

I will let you down / Te defraudaré

I will make you hurt / Te dañaré



I wear this crown of shit / Llevo puesta esta corona de mierda

Upon my liar's chair / Sobre mi silla de mentiras

Full of broken thoughts / Llena de pensamientos rotos

I cannot repair / Que no puedo reparar

Beneath the stains of time / Debajo de las manchas del tiempo

The feelings disappear  / Los sentimientos desaparecen

You are someone else / Tu eres alguien más

I am still right here / Yo sigo aquí



What have I become / En qué me he convertido

My sweetest friend? / Mi dulce amigo?

Everyone I know / Cada uno, yo sé

Goes away in the end / Se van lejos al final

You could have it all / Tú podrías tenerlo todo

My empire of dirt / Mi imperio de suciedad

I will let you down / Te defraudaré

I will make you hurt /  Te dañaré

If I could start again / Si pudiera empezar de nuevo

A million miles away / Un millón de millas atrás

I would keep myself / Me guardaría

I would find a way. / Encontraría una manera.




- para mi mejor amigo-

si me duele es que estoy viva, pero... ¿a qué precio?